sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Jatkomekko

Paljon on vilahdellut erilaisia mekkoja eri hääblogeissa. On mietitty mekkoa jatkoille sekä seuraavalle päivälle. Ajattelin yhdistää nämä ja esitellä mekkoja mitä itse olen miettinyt. Hyvä olisi että mekolla on jatkossakin käyttöä. Mekko voi olla ihan hyvin maksimittainen, kimaltava paljettimekko, teemaan sopiva merimekko tai klassinen valkoinen kotelomekko. Alla olevista mekoista osa on jo vanhempaa mallistoa, mutta ne ovat jääneet minulle mieleen kummittelemaan.

Mekon ei tarvitse aina olla valkoinen. Viime vuoden häissä morsian vaihtoi jatkoille dramaattisen mustan mekon ja voi että se näytti hyvältä! Vieraat kun eivät pukeudu mustaan tai valkoiseen niin hän erottui seurueessamme myös mustassa.



kuva

kuva

kuva

kuva


Tärkeintä jatkomekossa on miettiä että se sopii jo olemassaoleviin asusteisiin ja kenkiin. Minun raidalliset kenkäni eivät näistä monenkaan kanssa oikein sovi, eikä mikään näistä näin ollen ole minun jatkomekkoni. Tosin seuraavalle päivälle brunssia varten näistä voisi joku todella hyvin toimiakin!


6 kommenttia:

  1. Sä se ennätät miettiä kaikkea. Voi ihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina kun kyseessä on tekosyy hankkia mekkoja niin juu :D

      Poista
  2. Oi toi vika mekko on mun suosikki!

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään tuosta ekan tyylisestä:) Kannatan jatkomekkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään sen pituuden ja raikkauden vuoksi.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...