torstai 22. toukokuuta 2014

Häätuoksut hänelle ja minulle


Minun mielikuvani Jean Paul Gaultierin tuoksuista on "vanhojen ihmisten käyttämä pistävä tuoksu". Siksi yllätyinkin suuresti kun kiikutin Sokoksen kantispäiviltä KAKSI hänen nimeään kantavaa tuoksua. Olen etsinyt sitä kuuluisaa häätuoksua jo aikas kauan. Minun hajuvesikokoelmani kun on tällä hetkellä juuri täydellinen ja oli vaikeaa löytää jotain uutta, mikä ei kovasti muistuttaisi jo jotain olemassa olevaani. Lisäksi moni tuoksu karsiutui sillä perusteella että tämä on äidin tuoksu (näitä oli paljon), tätä kaasoni käytti kolme vuotta sitten, tämä on varaemon tuoksu ja tätä taas käytettiin kun tanssittin HSF:llä pöydillä kesäisin.

Tuoksuttelin tuota miesten tuoksua ihan puhtaasti tuon teemaan sopivan kuosin takia. Tyhmää, tiedän, mutta kerrankin se kannatti sillä yllätyin kovasti kun tuoksu ei ollutkaan pistävä vaan raikas. 





Naisten tuoksu parani vain entisestään ihollani ja se oli lumoavan puuterimainen, mutta kuitenkin raikas ja minulle uusi. Jotenkin myös se idea että meillä on saman sarjan kesätuoksut on ihana. Alle luettelin tuoksujen ainekset. Nyt on taas yksi juttu vähemmän päätettävänä!





9 kommenttia:

  1. Sulholla on ollut pitkään lempparituoksuna JPG:n le male-tuoksu :). Itse tykkään näistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rehellisesti en ole antanut näille varmaan mahdollisuutta 90-luvun jälkeen. Näin ne ennakkoasenteet vaivaa pitkään...

      Poista
  2. Ja ulkoasukin sopii niin hyvin hääteemaan! :)

    VastaaPoista
  3. Täytyykin käydä nuuhkuttelemassa, koska mun ajatus JPG:sta on tähän asti ollut täysin sama! :D Meillä on Andyn kanssa aika monta tuoksua joista sillä on (yllätysyllätys) miesten versio ja mulla naisten! Musta on hauska lähteä johonkin yhdessä ja laittaa "samaa" tuoksua :)
    Kerran mentiin metsään kyllä tässäkin, Andy osti mulle Viktor&Rolfin Flowerbombin jonkun edition version, koska itse tykkää käyttää miehille tarkoitettua Spicebombia. Tää naisten tuoksu oli kuitenkin musta ihan älyttömän imelä enkä jotekin osaa käyttää sitä, joten tuolla se notkuu lipaston päällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä menee yleensä niin että minä ostan tuoksut kun reissaan säännöllisesti niin lentökentällä on sitten aikaa nuuhkia. Guccin guilty on tähän mennessä ollut molempien lemppari.

      Poista
  4. Mulle kävi vähän samoin erään JPG-tuoksun kanssa. Halusin tykätä siitä pullon takia ja se olikin sitten tosi hyvä, vaikka olin aiemmin vierastanut kyseisiä tuoksuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin se meni minullakin! Kerrankin hyvä näin. Yritin tykätä siitä uudesta Si! tuoksusta sen nimen vuoksi, olisi sopinut häätuoksuksi. Se kuitenkin muuttui iholla päivän mittaan niin pistäväksi että en voi sietää sitä enää lainkaan.

      Poista
  5. Tästä tulikin mieleen, että sulhollahan ei ole mitään häätuoksua hankittuna. Pitääpä vihjaista, että valitsee jonkun mielensä tuoksun laivamatkaltansa.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...