perjantai 4. heinäkuuta 2014

Jännittää!

En ehtinyt surra peruuntumisia kovin kauaa, sillä Karri on järjestänyt minulle viikonlopuksi yllätyksen. Minulle! Kukaan ei ole ikinä yllättänyt minua, minä kyllä tykkään järjestää yllätyksiä muille. Kuulun siihen kategoriaan joka tiesi aina etukäteen joululahjansa, jollei muuten niin kävin avaamassa vanhempien makuuhuoneen yläkaapin päälle piilotettujen lahjojen teipit tooosi taitavasti ja katsoin ennakkoon. En tiedä yllätyksestäni mitään, tiedän vain että pitää pakata, mutten tiedä mitä. Syödäänkin kuulemma jossain välissä lounasta, se on hyvä.

Ensiksi olin ihan varma että tänä viikonloppuna on polttarini (jos tämä on joku salajuoni ja polttarit onkin nyt niin damn you kaasot!), mutta sitten tivasin kaasoltani hänen viikonloppusuunnitelmaansa ja yllätyin kun vastauksena tulikin Ruisrock. Kyselin vielä nokkelana tulevia esiintyjiä, mutta kaikki samat naamathan ne Suomen festarit kiertää.

Tälläistä salaista ohjelmaa siis minun viikonloppuuni tiedossa! Pelkään että tulen hysteeriseksi jo pelkästään ajatuksesta! Toivottavasti en, muuten tämä voi jäädä viimeiseksi yllätykseksi...


kuva



Ihanaa viikonloppua!!

6 kommenttia:

  1. Yllätykset on ihania :). Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Yllätykset on parhaita! Mua ei yllätetä myöskään juuri koskaan sillä pete ei tykkää järjestää yllätyksiä. Lahjoiksikin saan aina joko elektroniikkaa tai hyötytavaraa. Ja se pyysi multa huomenlahjaksi pleikka4:sta, voi miten tulee reppana pettymään.

    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin laitan kaikkien niin synttäri- huomen- kuin joululahjan suhteen aina vain linkin sähköpostiin että tämä, kiitos. Karrin lahja on tosin aina yllätys sille :D

      Poista
  3. Haha, nautiskelehan yllätyksestäsi, mitä ikinä se sisältääkään! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...