torstai 23. tammikuuta 2014

If you like it, Pin it!

Lisäsin blogini oikeaan laitaan linkin Pinterestiini. Se on ollut minulle hyvä tapa pitää kuvia tallessa sekä etsiä inspiraatiota, johon voi palata myöhemminkin ilman että alkuperäinen lähde häviää. Olen jakanut Pinterestini neljään eri kategoriaan häiden suhteen: hääideat, hääpaikka, hääpukeutuminen ja hääkampaus - ja meikki. Pukeutuminen osio sisältää kaikkien pukeutumisen, niin morsiamen, sulhasen kuin avustajien.

Pinterest on minulle vaarallinen paikka sillä saatan jumiutua sinne pitkiksikin ajoiksi ihastelemaan toinen toistaan upeampia kuvia ja ideoita. Ohessa pari minulle tärkeää kuvaa, mistä itse lähdin häidemme suhteen liikkeelle. Kaikki kuvat pinterestistä.














Nyt on muuten kommentoinnista poistettu numero/kirjainvarmistus ja kommentoida voi helpommin. En itse tiennyt että minulla edes oli sellainen, joskus vain kiroillut tätä ominaisuutta joissain muissa blogeissa kun en ikinä saanut niistä kirjaimista kunnolla selvää. Kiitos Korppu kun kerroit tästä <3





7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ja en minäkään omasta robotistani tiennyt ennen kuin pukuni saara siitä mainitsi viime keväänä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on tapana eksyä pirun Pinterestiin ja kuskikin jo siitä huomautti, että "Mitä ihmettä, sä olet ihan pöhkö kun sä surffaat noita kuvia..?" :D Kiitos Korpun, tajusin minäkin ottaa sen hemmetin Robon pois! :D Korppu on selvästi meidän pelastava enkeli! Olin yhtä autuaan tietämätön koko robosta!

      Poista
  2. Ihania kuvia. Tuo kampaus on upea. Ja tuo robo on kyllä ollut rasittava (ei nyt erityisesti sinun blogissasi mutta ylipäätään). Onneksi tajusin itse sen ottaa melkein heti pois, kun aloin bloggaamaan. Minä en myöskään saanut niistä kirjaimista mitään selvää ikinä, onneksi viime aikoina robo on ehdottanut pelkkiä numeroita - ehkä se tajus, että en vain selviä niistä kirjaimista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on rasittava, enkä tiennyt sen olemassa olosta ollenkaan :D Kertoo jotain minusta ehkä tietokoneen kanssa..

      Poista
  3. Tää Pinterest on mulle vieläkin ihan vierasasia. Olen kyllä kuullut siitä monelta muultakin morsiamelta paljon hyvää kuvien säilytyspaikkana. Mutta ei, en minä osaaymmärräjaksa :D
    Ps. Noi kengät on niiiiin ihanat!
    Pps. Ne kirjainrobottien kirjaimet on oikeasti joskus todella vaikea selkoisia :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on yllättävän helppoa, kun kaikki kuvat melkein mistä vain voi laittaa tuonne!

      Poista
  4. Pinterest on! Itselläni illat usein venähtää pitkiksi, jos eksyn Pinterestin loputtomaan kuva-aarrearkkuun. :p

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...