torstai 21. maaliskuuta 2013

Herkistelyä Pronoviaksella

Eilen pääsin elämäni ensimmäistä kertaa tilanteeseen, joka aiheutti perhosia vatsaani ja kyyneliä äitini silmäkulmaan. Menimme kokeilemaan hääpukuja.

Olen käymässä Espanjan Malagassa, josta Pronoviaksen omia liikkeitä löytyy kaksi. Varasimme ajan alkuviikosta ja eilen menimme ensimmäiseen sovitukseen. Pronoviaksen liike sijaitsee aivan Malagan kävelykadun tuntumassa. Täytyy myöntää että jännitti kun astuimme ovesta sisälle. Meitä oli vastassa kaksi todella ystävällistä myyjää jotka pyysivät meitä istumaan tietokoneen äärelle ja rauhassa valitsemaan pukuja sovitukseen. Visioni oli aika selkeä puvun yläosan suhteen. Minulla on huonoja kokemuksia olkaimettomista puvuista, joten ne olivat kohdaltani poissuljettuja. Halusin myös että puvussani tulisi olemaan pitsiä. Sovituskoppiin päätyi kuusi mekkoa. Sovituskoppi oli valtava ja siellä oli minulle koroke ja makutuomareille sohva.


Ensimmäinen kokeilemani mekko oli kreikkalaistyylinen, hyvin ajaton ja jopa rento puku.
Puvusta löytyi haluaami klassisuutta ja mikä tärkeintä olkain. Tämä ei kuitenkaan ollut minulle. 




Toinen mekko oli kokonaan erilainen kaikista muista valitsemistani malleista. Merenneito helma ja puvun päälle erikseen kiinnitettävä etusosa, jonka voi iltaa kohden sitten heittää pois. En pitänyt tuosta helmasta yhtään, joten tämäkään ei tuntunut omalta. Ei saa välittää noista minun käsistäni, halusimme että mekon helman linja tulee hyvin esille. 




Kolmas kokeilemani mekko oli jo enemmän tyyliäni. Yksiolkaiminen yläosa, pitsiä, laskeutuva helma ja todella kaunis laahus. Tämä miellytti, mutta ei tuonut äitini silmään kyyneliä.



Näiden jälkeen myyjä oli saanut kuvan haluamastani ja toi minulle koppiin mekon, jota en tietokoneelta valinnut. Olin myyty. Äitini herkistyi ja myyjälle tuli kylmät väreet. Tätä mekkoa en tietenkään voi tänne julkaista. Muut mekot joita sovitin tämän jälkeen jotenkin vaan unohtuivat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...